Domů / Časté dotazy
Kategorie
Výrobci
Sociální sítě


 

Časté dotazy

GDPR

Vzhedem k množícím se případům nepřevzetí balíčku zákazníkem na dobírku, jsme tuto možnost dočasně pozastavili. Zákazník má nyní možnost objednat si standardně zboží při zadání výhodné platby převodem nebo kartou. Objednávku pak začneme vyřizovat po přijetí platby.

Mnoho dotazů chodí na dobu dodání. Zboží objednáváme převážně v USA, kde máme několik skladů. Pokud potřebujete co nejvíc zkrátit dobu dodání, zvolte při objednávání platbu kartou. V ten moment je objednávka automaticky zadána do USA a doba je tak obvykle 14-21 dnů.

Pokud si zboží z USA na vánoce objednáte do 15. listopadu máte 100%, že vám ho doručíme před 24. 12.

Doručování z USA trvá z 99% 2-4 týdny. Někdy se stane, že se doba prodlouží, proto ji berte orientačně. Vždy se tato doba prodlužuje v období před vánoci.

U objednávek po 15. 11. vám příjde zboží do vánoc jen z nabídky skladem, ostatní objednávky k vám dorazí po Novém roce. Velmi si rozmyslete takovou objednávku, kterou, pokud byste po NR nepřevzali, bude možné další objednávání u náspouze převodem nebo kartou.

Pokud si zvolíte levnější platbu kartou nebo převodem, pohlídejte si její úhradu. Nezaplacené objednávky jsou automaticky stornovány.

Zpětné zásilky přijímáme prostřednictvím kurýrních služeb. Do jména při zadávání adresy uveďte expert sports. Neposílejte zpět na výdejní místa nebo do depa. Takové zásilky se vám vrátí.

V období prosince jsou všichni naši pracovníci vytíženi na 100%, nepište nám proto jak to vypadá s objednávkou, nejsme schopni na takové dotazy odpovídat.

Kammenný obchod zatím nemáme. Plánujeme jej výhledově.

Na Slovensko dodáváme poctivým zákazníkům pouze po platbě předem. Je to z toho důvodu, že mnoho slovenských zákazníků si zboží objednalo na dobírku a poté nepřevzalo.